08 May 2014

Penyakit -.-

Assalamualaikum wbt..

Aaasyumm! Assyumm! Sob sob..
Alahai tebalnya debu debu dalam belog ney.. Lama tak bersihkannn..

Hai semua *lambai*
Ada jugakah orang sambut salam saya ney.. Well dah lama xupdate.. Kot dah lari followers semua.. Well hidup sebagai student ney memang susah sangat maw update belog sebab otak dah xdapat jana idea untuk post apa di sini..

Well sekarang ney Mei dah menjelma.. Cepatnya masa berlalu.. *sigh* Macam rasa baru semalam di Kudat naik feri pergi Pulau Banggi.. Rasa macam baru semalam tengok and conduct ibu melahirkan anak.. Rasa macam baru semalam masuk dewan bedah and saksikan sambil membantu sendiri LSCS dijalankan.. Rasa macam baru semalam tengok and belajar rawat kes-kes patah tulang dari kes kecik hingga lah kes yang teruk.. Rasa baru semalam ikut ambulance call, rawat pt trauma di emergency.. Semua rasa macam baru semalam.. Sekarang dah masuk bulan terakhir semester 5 a.k.a minggu exam.. 1st paper (emergency) xpayah cakap laa.. *cry* Tawakal seja la..

Back to main topic.. Saya rasa saya perlu pergi klinik tidur.. My sleep schedule was ruin since I have the night duty at emergency few week ago.. Dan saya tak boleh perbaiki even i have tried many times.. Saya dah tak tahu apa nak buat.. Dalam masa 24 jam saya hanya tidur dalam lebih kurang 5 jam setiap hari.. Dan saya dapat rasakan mata saya semakin kering.. Saya tak tahu la ada kaitan ataupun tidak haha.. Eyebag xpayah cakap laaa.. Tak pandai surut dohh.. Bersyukurlah if mata terlelap dalam 10minit.. Tapi lepas tue susah sudah maw tidor.. Setiap hari saya akan tido paling awal jam 2am, paling lewat jam 3am..

Dah xtaw apa yang patut saya buat.. Dilema.. Btw wish me luck utk paper pagi nanti jam 8am.. Saya sedang cuba sedaya upaya untuk tido sekarang ney.. Hehe..

With Love,

-Yean-

PUBLISH!

No comments :

Post a Comment

Tabung :)