28 May 2014

Credits for . . .

Assalamualaikum wbt..

Finally its the end of semester 5.. Syukur Alhamdullillah.. Macam juga penerima-penerima Award ABPBH baru-baru, saya pun maw ada ucapan juga.. Ingat artis jak maw ka??

First of all, saya bersyukur ke hadrat ilahi.. Alhamdullillah, dengan izin Allah swt, dengan lancarnya saya boleh sampai ke tahap ini.. Walaupun terlalu banyak cabaran dan dugaan yang Dia berikan, Alhamdullillah dengan izinNya juga lah saya mampu mengharunginya..

Saya bersyukur ada family yang sangat supportive, even though terlalu banyak kekhilafan yang saya pernah lakukan semasa zaman jahilliah dulu.. Mereka masih menerima kekurangan saya.. Especially my beloved Mama yang banyak berkorban untuk saya.. "Sampai sekarang mama xkenal sepa anak mama ney.. Susah maw faham kau ney nak.." itulah ayat yang Mama sering ucapkan dari dulu sampai sekarang.. To my father, walaupun saya tidak rapat dengan papa, doesn't mean i don't love him.. I know he always asking mama pasal saya, mama yang jadi orang tengah.. Tapi itu bukan alasan untuk membelakangi papa kannn..I love both of you till Jannah.. InsyaAllah.. Also credit belongs to my cuzzy yang banyak membantu saya bila saya susah, Abang thanxx..

To my bestfriends, yang datang dari latar belakang yang berbeza.. Yang saya kenal dari zaman yang berlainan.. My childhood friends, SMKR's friends, UiTM's friends and my college' friends.. Dorang ney banyak memainkan peranan dalam hidup saya, dalam masa saya mencari dan mengenal diri sendiri.. Thanks for everything, sorry for something..

Kepada tenaga pengajar di kolej ney, maafkan keterlanjuran bicara yang menyakitkan hati.. Sya berterima kasih kepada penyelaras AMO Jan2012 Sir Rozzan Edinin.. Walaupun selalu kena umpat di belakang saat kemarahan menguasai fikiran, maafkan saya.. Kepada Sir Nawi, sudah-sudah la merajuk.. *ketawa jahat* Terima kasih kerana tahan dengan perangai kami yang kadang-kadang bikin sakit hati.. Jua kepada pengajar yang lain, LP dan CI yang banyak memberi tunjuk ajar..

Sekian..

Wahhhh punyalah panjang... Haha tapi pandai lari topik jua.. Lucu eh.. Kalau difikirkan balik, kenangan dari semester satu sampailah semester lima ney kalau dibuat buku, memang daebak orang korea cakap.. Seriously tidak tipu.. Banyak pengajaran, ups and downs.. kaau ada masa nanti boleh kongsi okey..

With Love,

-YEAN-™

Publish!!

No comments :

Post a Comment

Tabung :)