04 December 2014

Dedicated To . . .

Assalamualaikum wbt.

"Its been a long time."

Hoho ayat first yang saya rasa saya suka guna laa. Kemaafan diminta sebab sudah agak lama tidak mengemaskini belog tersayang ini kerana saya tidak mempunyai masa. Tambahan pula memang malas maw update tapi hari ini aku gagahi jua kemalasan ini. Amboii terserlah keskemaan di sini yaa.

Sekarang busy dengan schedule "Program Transformasi Minda" yang dijalankan selama seminggu ney. Ya diakui bahawa program ini membuatkan saya bosan dan mengantuk. Bak kata salah sorang penceramah itu, banyak dapat hasil ikan. Hasil 'pancingan' semasa sesi ceramah berlansung.  Hahaha kenapa la jua begini ayat ney. Tapikan dapat jua la 'cuci mata' untuk yang terakhir kali kan. Bye-bye sadness, hello my love.

Walaupun sebenarnya hati amatlah berasa gembira sebab maw pulang kampung lepas hampir 3 tahun (KSKB) + 1 1/2 (UiTM) hidup berdikari di daerah orang kan, hakikatnya sedih juga laaa. Banyak pro and con nya.

Sedih sebab berpisah dengan beberapa orang kesayangan di kolej ney. Orang yang betul2 setia berkawan dengan saya walaupun badai ombak, ribut petir, dan kilat yang amat ditakuti itu melanda hubungan persahabatan kami. Doranglaa yang sanggup melayan karenah gila saya yang kadang-kadang tidak terkawal, dorangla yang selalu paksa saya belajar sebab saya la yang paling pemalas didunia, sanggup bersabar dengan saya bila baran naik kepala, sanggup la teman saya tengok scary movie walaupun dorang sebenarnya takut maw tengok, dengan dorang juga la selalu buat 'crime', dorang jua la yang selalu kasi bangun saya bila maw pegi kerja or class dulu sebab saya yang selalu lambat bangun tapi paling awal siap dari dorang, selalu bagi nasihat kepada saya bila season depression saya datang sebab terkenang kisah silam, dorang la yang sanggup layan saya nyanyi or melalak even time suara macam kingkong, selalu kawan saya makan xberhenti-henti and macam-macam la lagi. Bahu dorang seja la tempat saya lean on when i almost give up.

Kalau maw list disini memangla tidak akan cukup kan. Bukan tidak mahu cakap depan dorang but i can't do. I have no strenght to say goodbye. I hate to say goodbye sebab rasa macam saya tidak akan jumpa orang tue lagi buat selamanya. Sedih boss. And the important things is I don't like crying in front of people. Macam meraih simpati seja, macam minta puji.

Bah sekian seja untuk kali ney. Disebabkan JK ada malam ney so harap dya nyanyi 'Dari Kita Saja Bah Tu'. Hahahaha. Adios.

P/s : pada yang berkenaan jangan nanggis bila baca. Buruk muka tue.

Yang Cute,

-yean-

Publish!!

No comments :

Post a Comment

Tabung :)