23 October 2014

Refleksi Diri.

Assalamualaikum wbt

Hallu people.
Its been a while kann. Rasa rindu pulak.
Rasa macam tak adil pulak. Bila ada problem mesti lari pergi mengadu di belog ney. Bila happy2 boleh pulak post kat fb, twitter, insta and wechat. But what should i do?

Lately saya rasa sunyi sangat. Rasa macam something bad gonna happen. Kadang2 rasa terabai pun ada juga. Entah lah feeling emotional betul sekarang ney. Terlalu banyak benda yang perlu dihitung semula. Terlalu banyak yang perlu di perbaiki.

It this college, almost 3 years live here with the bitterness of friendship. Krisis untuk mengenal diri sendiri. Krisis yang perlu di hadapi untuk menguji kepercayaan terhadap satu sama lain. What a shame on me! Always being ego and put the blame others, sedangkan diri sendiri jua tidak sempurna. Bila suda terbangun dari mimpi yang kononnya indah, rasa macam betapa bodohnya saya. Betapa butanya saya untuk mengenal siapa lawan siapa kawan. I reaalllllly hate myself.

Kau buang masa yean. Buang masa selama setahun lebih membenci dan menyayangi orang yang tide sepatutnya. Sebab itulah Allah swt, memberikan kau ujian yang sama. Untuk kau sedar kenyataan sebenarnya. Kenyataan yang kau sendiri tidak pernah sedar. Kenyataan yang sebenarnya kau buang masa dengan orang yang lansung tidak appreciate kau sebaik-baiknya. Ya Allah, ampunkan hambaMu ini. Alhamdullillah kau menunjukkan kebenaran sebenar.

With love,

-yean-

Publish!!

No comments :

Post a Comment

Tabung :)