02 August 2014

Cuti Raya 2014

Alhamdullillah Syawal kini menjelang tiba.. Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin.. Semoga kita bertemu dengan bulan Ramadhan lagi insyaAllah..

Alhamdullillah raya kali ney macam-macam perkara yang tak disangka berlaku jua.. Dapat bertemu semula dengan kawan-kawan dari kecik and kawan-kawan sekolah menengah.. Walaupun semua buzy dengan karier mereka sendiri tapi dengan izin-Nya dapat jua kami bertemu walaupun tak lama..
Rindu sangat.. Terutama sekali bila kenangan-kenangan manis masa zaman persekolahan dulu diungkit.. Zaman-zaman kenakalan yang kadang-kadang membuat kami sedar dengan kesilapan yang tak sepatutnya kami lakukan.. Kesilapan yang akhirnya disesali..

Kalau dulu kami selalu bersembang lebih kepada cerita-cerita remaja, si anu cari pasal sama sya kelmarin, si anu tidak puas hati dengan saya, si anu kena kacau mari kita p serang, si anu minta puji owh malas sya tengok, si anu begini si anu begitu.. Tapi sekarang semua saling bertanya khabar, rindu kamurang, bila kau maw kahwin, kau kerja apa sudah etc.. Kami yang sekarang sangat beza dengan 'KAMI' yang dulu.. Nampak MATANG :) Mungkin sebab semua makin dewasa.. Makin pandai fikir sendiri.. Biasalah, orang cakap pengalaman mengajar kita untuk lebih dewasa :)


CHILDHOOD BESTFRIENDS!!






SECONDARY SCHOOL FRIENDS!!
 






 Semoga jodoh persahabatan kami berkekalan hingga ke akhir hayat, hingga ke Jannah.. InsyaAllah... Doakan kejayaan dan kebahagian kami yaa :)

Forever With Love,


-yean-


Publish!

No comments :

Post a Comment

Tabung :)