24 July 2014

Monolog..

Assalamualaikum wbt..

Right now updating my blog, while listening to music and on my way to go to work.. Tetiba rasa rindu dengan blog ney, blog lama yang suda delete.. Kadang-kadang rasa menyesal tapi bila fikir-fikir balik it was the best decision to make.. Terlampau banyak yang menyakitkan hati dari yang menyenangkan hati.. Biasa lah dari umur 17 tahun pnya cerita.. Zaman jahiliah..

I need to admit that i was changed a lot.. Ada yang baik tapi ada jua yang tidak baik.. Kalau dulu i am a cheerful person and very easy going, but now kalau jumpa saya for the first time mesti orang akan cakap saya garang atau sombong.. What to do?? Hahaha.. But i don't care it all..

Kalau dulu kawan punya banyak but know i just know very few friends.. A real friends.. Pengalaman banyak mengajar jangan terlalu percaya kawan.. Ada yang muka malaikat didepan tapi MasyaAllah, Allah jak yang tahu perangai dya bila dibelakang.. Ada yang sentiasa depan kau bila senang, but once you in trouble, kau tidak akan nampak dya lansung.. Sodeh! That is why, kamu akan nampak saya dengan kawan yang sikit.. Once again, i don't care it all.. Apa orang maw cakap, cakap jak lah..

I spend my day, 70% bertemankan lagu jak.. Haha.. That is the way i run away from the reality.. Bila rasa malas sangat maw bercakap, pasang jak earphone.. Bila marah, pasang jak earphone.. Bila sedih, pasang jak earphone.. Bila tidak taw maw buat apa, pasang jak earphone.. Music is my passion, tapi tidak taw lah kenapa saya masuk perubatan ney.. Tapi its okay saya boleh wat jua tue.. Menyanyi dalam toilet.. Tulis lirik dalam diari.. Compose lagu dalam lappy or hp.. That's it..

Okay, this is enough.. Siap dah melepas rindu.. Sekian.. Bye ♡♡

With Love,

-yean-

Publish!!

No comments :

Post a Comment

Tabung :)