15 January 2014

Tahun Baru..

Assalamualaikum..

Hello hello..
Apa khabar?? Cehh skemanya.. Btw it is not too late to say Happy New Year everyone.. May this year bring the joy and success in our life.. Aamiin..

Sekarang ney tengah praktikal semester 5.. Yup, syukur Alhamdullillah.. It also means this is my final year.. Untuk dua bulan ney, keberadaan di Hospital Kudat.. Staff disini superb best giler, gua cakap lu.. Tidak la macam staff2 di hospital besar di bandar Kota Kinabalu tue.. Sungguh beza..

Staff sini tidak lokek ilmu and sangat menerima kami (student) dengan baik.. I mean tiada yang mempertikaikan kelemahan student, tiada staff yang trip or sombong bongkak or yang seangkatan dengannya.. Macam tidak pernah jadi student pulak.. Tapi tidak bermakna kami (student) tidak hormat kann.. What i see, rasanya student lebih hormat kot staff yang begini kannn.. Rasa macam tidak mahu balik Kota Kinabalu pun ada sebab sini best.. Hehe..

Amboii amoi sedapnya mengumpat.. Opppsss!! Bukan mengata cuma buat perbandingan untuk perkongsian.. InsyaAllah lain kali kita jumpa lagi.. Sudah dulu yaaaa..

With Love,
-yean-

Publish!!

No comments :

Post a Comment

Tabung :)