16 January 2014

Crush ~

"He ignores you, but you like him.. He does nothing, yet you fall for him.. He is already taken.. But still you miss him, even though you know he has never thought about you.. What to do??"

Assalamualaikum wbt...

And again today, kecewa menyelubungi jiwa raga.. Sangat!! Bila tahu si crush sudah berpunya.. Sedihnya.. Padahal baru jak hilang sedih sebab si Capital Y sudah couple dengan "kembar" si Verra.. Aissshhh.. Shiitttyy baby..

"I can't love you so I tried to let you go.."

Eotteoke?? Menanggis?? Takde maknanya.. Meraung?? Bising.. Orang rumah complain nanti.. Dorang tidorrr sudah.. Sensitive jua tue kalu ada orang ganggu kannn..

"I try to turn away but I miss you more.."

Sekarang ney saya hanya mampu menyembunyikan perasaan.. Berketawaan dengan Le' Witches!! Walaupun sebenarnya dorang pun tidak tahu apa-apa.. Bukan apa, just saya rasa benda tue xpenting.. Lagipun dorang sudah sedia maklum dengan keaadaan saya yang terlampau banyak crush.. Sodehh!!

"I can't approach you or hold you..."

Tapi rasanya saya tak perlu sedih-sedih kot.. Masih banyak spare part crush yang lain kaaannnnnn.. Amboooiii Yean.. Cuci mata nampak?? Inilah hakikatnya kehidupan seorang yang single okeyyyy.. Takde laaa... Main main jer kot..

"Though it hurts, but it is love.."

Okey lah rakan-rakan sekalian.. Ingin saya mengundurkan diri.. Sekian sahaja dulu perkongsian dari saya kali ini.. Terima kasih atas kesudian anda melayani kejiwangan saya yang tak berapa nak jiwang sangat ney.. Hoho.. Good night people..

"If only I can look at you.. My heart tingles.. I closed my eyes but I saw you.. I draw you out in my dreams.."

With Love,

-yean-

Publish!!!

p/s :: Tears are also LOVE :')

No comments :

Post a Comment

Tabung :)