10 June 2016

This Guy is Mine ❤️

Assalamualaikum wbt.

Hello everyone. Post kali ini maw buat official announcement la kunun. Memandangkan hari ney birthday dya (09/06/2016), and esok (10/06/2016) is our monthsarry yang ke dua. I want to introduce to you all la kunun the love of my life.


Hohoho. My En. Kesayangan name is tuutt. He is from Semporna. Thats it. Hahaha. For the first time I saw him, ada getar dalam jiwa. Tapi masa tue xla layan sangat sebab masih protes lagi kan kenapa la perlu pindah Hospital Tawau ney.  Jauh dari keluarga, jiwa suda sebati dengan ED Likas. But what to do. Masa tue memang terpaksa positive kan diri. Berdoa semoga ada hikmah.

Kerja dengan dya di department yang sama. Mula-mula xda orang pun tegur.  Mungkin sebab sya jenis kalau orang xtegur xjua la sya tegur tue orang 😂😂 Lama2 bila selalu kerja dengan dya start la bercakap jua. And then pandai la dya buat lawak. Tue yang buat sya tertarik kali 😂😂. Mula2 takut maw bagi tahu. Last2 saya jua yang confess even takut kena reject. Yup, memang saya yang kejar dya. Hhahaha. 

Tapi syukur la, xjua kena reject mentah mentah, even dya take time maw buat keputusan. Sabar jak la sya. Alhamdullillah, Allah bersama orang yang sabar. And now 2 months already. Even saya kuat merajuk, banyak perangai buruk namun dya tetap sabar seja layan karenah saya yang minta puji ney. Hahaha. 

Okay lah, cukup dulu sampai sini. Doakan hubungan ini hingga ke level yang seterusnya (kahwin kot, memang dalam perancangan suda) dan hingga ke Jannah. Aamiin, InsyaAllah.


The happy Kiddo,


Yean.


Publish!!!

No comments :

Post a Comment

Tabung :)